BUS

Min busiga familj!
 
Myras bus:
Krypa upp för hela trappen utan att någon märker. Hon skulle säkert lyckas om hon inte blev så exalterad att hon gurglar och skriker så fort hon kommit halvvägs. Myras bus är gulligt

Algots bus:
Rita med tusch på väggarna i hela huset, hacka sönder muren och riva med naglarna i skinnsofforna vi fått låna av pappa. Algots bus är inte roliga.

Tages bus:
Tejpa för vattenkranen, tejpa för osthyveln och lägga en plånbok mitt på grusgången med ett rött snöre bort till honom själv som sitter bakom en tulpan två meter bort. Charmigt.

Tures bus:
Tjuvringa till vår telefon och se medan vi blir mer och mer irriterade över att ingen svarar för varje gång. Tures bus börjar bli mer och mer sofistikerade och svårare att genomskåda. Fröknarna har sänt hem "busboken" som han hade med sig till skolan.

Williams bus:
Han har hittat ett gammalt ultraljudsfoto på Tage som han satt upp på kylskåpet i en ram med hjärtan så att alla kan se det. Rätt kul tycker jag. Bara mamma har sett det ännu och hon blev väldigt osäker!

... och jag busar aldrig!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

vad roligt att läsa ;D med lite kadeglädje, men skoj ändå. härliga bilder. Godnatt!

2008-04-24 @ 01:13:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Ardekusin

:)

2008-05-05 @ 09:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0