sommarkväll

Båten ligger i sjön. Jag o william och sex barn har varit inne i Nora på premiärtur i kväll... Vi träffade Anna i ett fönster, Faike på pizzerian och 21 (eller 22) högljudda HD med gamlingar på! Nu sover alla utom jag i huset här... Jag sitter och gör diplom till barnen som är 6 år och har läst franska hela terminen!

Tage och Algot har bakat scones i dag och när William kom hem fikade vi scones med blåbaärssylt och thé i skuggan vid lekstugan. Det här är den vackraste av alla vackra tider att bo här! Det är underbart härligt med nakna barn och plask, hundkex och maskrosor överallt!

Kommentarer
Postat av: maria

Vilket underbart kort på Myra! Det är den här tiden på året jag inte vill flytta från Alntorp...

2008-06-05 @ 14:03:34
Postat av: Elisabet Eknor

Håller med er om VACRASTE VACKRA...Men solnedgångarna på vintern ligger inte långt efter OCH en månsilvrig sjö en TIDIG morgon i april är inte att förakta

OCH en höstmorgon när dimman ligger tät över sjön och bara kyrktoppen med sitt guldkors tittar upp och blänker så vackert i solen

OCH en tidig kväll när gatuljusen tänds inne i Nora och ser ut som glittrande diamanter härifrån Bröstorp

OCH...

OCH...

OCH...

2008-06-09 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0