Höstgran

Gårdagen gick mycket åt till annat än jobb, som det var tänkt. Mike och jag bollade insändare till NA under förmiddagen. William åkte till Skellefteå vid halv två. Strax efter tre kom mamma rusande från jobbet och jag for till Stockholm för att se DV8 - To be straight with you. Enkelt, tekniskt, starkt och grått. Det var inte i går som jag drog iväg och såg något så där. I morse hade barnen svårt att få upp mig!

I dag har jag skjutsat och lagat mat. Punkt. Vad ska man säga. A woman's go to do...

Myra som hittills mest varit glad och charmig har i dag börjat visa vilja, tagit plats och provocerat.
Ture är breakdancecool och övar på treans tabell.
Algot är hyper och hans lilla kropp arbetar ständigt. Man är glad om man lyckas få den harmonisk några gånger om dagen.
Tage har byggt ett nytt hus bakom lekstugan, gjort lite mer pyssel till sin höstgran, bakat en chokladkaka och gjort frukost till hela familjen.

I morgon ska jag, Ture och Tage städa i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0