Storhandling

I dag blir det åka av.
Nu: frukost och klistra ihop inbjudningar till Nyårsafton.
Sedan: Joggingtur, dusch och vattning. Anéhomarknad med storhandling, lunch hos en ristant, visa Håkan och Hannes hela härligheten... Sedan drar jag och Marie till Agbodrafo för att försöka få tag i Pils som den bästa ölen, slut på alla ställen så här innan nyår. Sedan blir det hela eftermiddagen-kvällen på stora marknaden i Lomé för mig och Marie. Ännu mer storhandling inför nyår ända till midnatt då vi ska hämta ut Ingrid och Ylva på flygplatsen och så nattkörning tillbaks till Aného. Kanske inte låter så pressat för svenska öron men betänk att vi är i Afrika. Egbe njegbe!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Eknor

Sorry Jenny!

Boken kom inte med....får komma ner med någon annan...

Ha det GOTT!!!!

2010-12-28 @ 20:46:14
Postat av: Gunilla Kallrèn-Stansvik

Hej Jenny och alla andra!

Har suttit och läst de senaste inläggen. Tack för dem, Jenny..du är så duktig på att skriva. Sen tittade jag på Bar-filmen och sedan hittade jag fler av dina filmer.Så roligt att se. Känns toppen att Ingrid och Ylva nu är där även om det är utan bagage. Hade varit värre för en resenär från Afrika på väg till kalla Sverige. Jag får fantisera om att åka dit jag också någon dag. Ha ett riktigt fint nytt år där i Aneho och en bra nyårsafton!

2010-12-29 @ 22:09:48
Postat av: Geta & Micke

Önskar er hela familjen och Håkan & Hannes ett Riktigt Härligt 2011!



Önskar Micke & Geta från ett snöblaskigt Bröstorp

2010-12-31 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0