vila

Jag tyckte att mitt sår inte smärtade så mycket längre i morse... men Sannas min på sjukhuset sa att det inte var fint!!! Hon tog kort men det vill jag inte se. Sjuksköterskorna säger att jag ska låta det vara omlagt till måndag och jag äter antibiotika. Tydligen är det öppet och varar om man säger så. Jag ska gå ner och vila lite... det är sååå tråkigt att vila... jag vill tömma poolen och klippa buskarna och jogga och dansa och ordna med kontrakt till Julien och åka och handla och fixa en ny snickare och plantera och vattna. Ska vila. Nu. Suck.

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej Jenny!

Hoppas att du nu fått antibiotika "rätt" = mot dina baciller. oxå vila dig lite - även om det låter långtråkigt - så be Sanna om hjälp, så påpassligt att hon kom just NU. Hörde att Sven snart oxå är på väg - han är verkligen så just! - hjälpte mig att byta däck när nu muttrarna är sarkare än mig.

Ngt du vill att vi ska sända med honom ner???

Hörde genom rymden att Pernilla, från bergsbyn givit dig ordninationer, häftigt med så snabb kommunikation.

Kramkram Siv - på väg till Nepal

2010-10-17 @ 14:36:18
Postat av: kerstin eknor

Så bra att Sanna är där och kan hjälpa dig så lite kan bli fixat med era växter fastän att du VILAR.

Kram

2010-10-17 @ 16:48:47
Postat av: Evy

Hej på er!

Har inte skrivit något på ett tag Jag skyller på det svenska samhället som fyller min vardag eller också är det jag själv som bär skulden till det. Men det är väl så att vardagen hinner ifatt oss var vi än befinner oss. Läste att ni har det lite motigt i er vardag just nu och skickar därför ner extra många kramar till er. Tänker på er oftare än jag skriver om det nu är någon tröst. Här hemma har vi haft några underbara höstdagar med fina färger på träden och flödande sol. Hösten har verkligen gjort sitt intåg och Lars och jag tänder ofta och många ljus i höstmörka kvällar. Nu ska jag gå ner och äta rotmos och fläsklägg, riktig höstmat tycker jag.

Massor av varma och långa kramar till er alla från mig! Lars skickar med några extra för säkerhets skull!

Evy.

2010-10-17 @ 17:46:55
Postat av: Elisabet Eknor

Var rädd om dig Jenny!

Kramar till er alla!

2010-10-17 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0