Vad händer i garaget?

Nu har killarna spenderat hela morgonen i garaget. De använder det här med julafton till sin egen fördel för att få vara ifred. Ingen får komma dit ut. Hemlisar. Smart.

Sms från mig till pappa
- ska du med till togo i januari och kolla planteringarna?
- JA

Nu har Katarina på togos ambassad i Bremen skickat vidare våra pass till ambassaden i Berlin. Spännande. För utan pass och visum kan man inte resa. Vågar inte boka resa förrän jag vet att jag har mitt pass.

( I garaget spikas det för fullt)

Känner att jag så gärna har sparår om det gör att jag får råd att åka till togo och mumsa mango och avokado direkt från träden och leva det nära livet ett tag. Det är SÅ värt att ha matlåda på jobbet några månader och att inte handla nya kläder.

Kvävs lite av alla heliga jullåtar som har rullat i öronen i flera veckor nu. Det är fint men kräver en mix av Kjell Höglund för att matcha verkligheten. Den dagen Kjell finns på spotify kan jag hiva cd-spelaren.

Nu kommer killarna och frågar efter julklappspapper för nu är det i garaget klart. Gud vad spännande det ska bli med julafton i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0