operation tandkräm

Jag har suttit stilla tillsammans med åtta andra människor i en datasal i Stockholm i två dagar. Vi åt lunch på ett ställe ena dagen och på ett annat ställe andra dagen. Jag åkte inte hem till Malin och träffade henne. Jag läste ut Doktor Glas. Calle tyckte foldern jag gjorde dag två blev tråkig. Sen åkte vi hem igen.




Dagens spar:
Opererade tandkrämstuben med hotellets lånade vinöppnare för att få ut den sista droppen.
Gick två och en halv kilometer i hällregn istället för att ta en taxi.
Tjuvåkte på tåget mellan Stockholm och Örebro. Tobba var till och med beredd att börja gråta om det skulle vara nödvändigt för att blidka konduktören.
Köpte en begagnad fåtölj till mamma för 100kr och fick hjälp av Tobba att lyfta in den i bilen.


ps. Foldern som Calle gjorde var supertråkig! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0