Laddning

I dag har jag joggat. Det känns skitbra. Barnen är i skolan och på dagis. William är och pratar med snickarna. Sanna och Marie är på marknaden. Det känns inte heller helt dåligt. Jag har vattnat allt och nu... pluggar jag franska grammatik igen. Myggorna har nästan ätit upp Myra i natt. Hon har gråtit halva natten. Jag vill ha tillbaks elen nu så att vi kan få fläkt, den fläktar bort en hel del mygg.

Laddar inför att:
1) Åka till Lomé och försöka sälja våra gamla fönster.
2) Dans med Julien på fredag (Han kom inte i fredags, "Togo est mort" sa han i telefonen???).
3) Vaka för och begravning av Komlan på lördag.
4) Åka till Kpalimé och lämna Sanna på en kakaoplantage på söndag.

Kommentarer
Postat av: Evy

Hej!

Skönt att det är bättre med ditt sår. Det ser inte för vackert ut nu så jag kan förstå att du inte ville se det förut. Här rusar livet på i 120 minst med jobb, kurser, födelsedagar, jobb igen o.s.v. Men ert liv verkar ju också rulla på. Lars och jag ser framemot att få lata oss på en strand med havet inom räckhåll för att sedan åka hem och fira jul. Konstig värld vi lever i. Krama alla barnen från oss!

Evy och Lars.

2010-10-19 @ 20:19:36
Postat av: kerstin eknor

Hej.

så häftigt med allt ni får vara med om, fast det kanske blir lite mycket ibland. Nu ska loppisen snart öppna och jag ska fixa lite med den.

Kraaam till er alla.

2010-10-20 @ 13:36:03
URL: http://http:/
Postat av: Gunilla Kallrèn-Stansvik

Hej Jenny, Har tittat in några gånger på din blogg och även "familjebloggen". Det är hur spännande som helst att läsa om hur du/ni har det! Du skriver så bra!Speciellt är också att jag varit på denna fantastiska plats och kan föreställa mig och tänka mig det du skriver om. Eländigt med infektionen..hoppas verkligen det läker snabbt. Eftersom jag är på kurs varannan vecka i kungliga huvudstaden har jag noterat att det är coolt med asymmetriska frisyrer!

Impulsen att gå in på bloggen ikväll kom när Ingrid, syrran,ringde och berättade att hon håller på att boka biljetter till Togo för resa i december. Wow, vad häftigt! Ha det gott och hälsa William och Marie.

2010-10-20 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0