Myra äter målarfärg!


Ja, Myra smakar lite på takfärgen. Storebröderna tyckte det var så kul att de var tvugna att ta ett kort. Myra fick vildrusning och kröp runt hela rummet när vi täckte av golvet där nere förra veckan. I dag har vi ätit nere i vårt "nya hus" för första gången. Från och med i dag är jag ledig. Från och med i morgon hela familjen Jullov. Alla julklappar är köpta. Vi har glögg och ett snart nyrenoverat hus, välkomna hit!


Ture, Tage och jag har gjort lite julgodis nu på kvällen.
I morgon blir det gran och paketinslagning och pyssel!

Kommentarer
Postat av: inger

Vad glaaaad jag blir för er skull att ni kan fira jul på en större yta. Det ser så mysigt ut så jag tror nog att ni får en fin helg med mycket god samvaro och gott av allehanda slag. GOD JUL på er.

2007-12-21 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0