My little pony som stjärntecken

Barntv på morgonen
En jämnställdhetsdiskussion i bygdegården
En stunds röja
Torka skåp
Göra vattenballonger
En promenad med mamma
En hungrig middag
Ett regn
En tanke på måndagsmorgonen

Vill köpa en restaurangdiskmaskin Elektrolux WT-30E. Diskar på två minuter. SÅdant räddar förhållanden. Ture tog det trots allt bra när vi berättade att nu är det ingen tv på några dagar snart eftersom vi ska göra om de rummen. Algot har en bok om Karlsson på taket brevid pottan, han går nu gärna på pottan

Ture: Jag är fisk, pappa är jungfru och Tage är lejon, vad är du Alva?
Alva: Jag är "My little pony".


Tage: Nu far vi iväg och Algot följer med på faren.


Tage håller redan på och inreder i sitt rum fast vi bara har börjat röja ur allt som finn där nu för att sedan slå ut väggar, sätta upp nya, måla golvet, tapetsera med mera. Tage har en madrass i ett hörn och nu i natt sover de där, världens gulligaste ungar! Under en lila stjärnhimmel! (bilden).

Snart har vi ärtgrönt kakel i köket! Härligt!!! Det är min pappa och min händige sambo som kaklar!
Nu vaknar Myra! Slutbloggat.

Kommentarer
Postat av: Bettan

ALLA GOUNGAR igrannhuset är
HJÄRTLIGT V Ä L K O M N A hit och titta på TV!!!
KOM iHÅG det!!!

KRAM

2007-10-14 @ 22:43:50
Postat av: william

HÄndig!

JAg tackar!!

(Känns ovant att kommentera i din blogg...)

/W

2007-10-15 @ 23:20:37
Postat av: Inger

Dom maskinerna är superbra.........det vore något

2007-10-17 @ 06:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0