Gula bönor

Nu har vi bytt till Mozilla firefox. Det går inte att blogga med explorer längre. Jag är jättetrött. Jag har jobbat med Lena hela kvällen, vi har gjort en affisch till Inaff, jag har tvättat och eldat och diskat. Vårt badrum kommer att bli strålande, pappa har börjat kakla i helgen och det ser fiiiint ut! Det blir helt grått. Nu är frågan om vi ska ha rosa mosaik i duschen. Det är så mycket frågor när man gör om hela huset. Här kommer lite bilder!

Tage provar den nya fina klänningen till utklädningslådan. Han snurrar och snurrar och snurrar och ser sig i spegeln gång på gång...


Ture har blivit så stor att han sitter och gör läxor



Så här ser vår kvällsmat ut med kompisar på rödbetssoppa & pannkakor





Tage, Algot och jag har skördat bönor och morötter i trädgårdslandet. Tage och Algot skördade också jättesöta daggmaskar.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka söta pojkar & daggmaskar ni har =). Tack för klädsorteringsinspirationen häromdagen, visst är det härligt att sortera! (Lite farligt m bytardagar på det sättet att man handlar mer än man gjort om det vore dyrt och det blir ju så myycket kläder!)
På vilket sätt fungerar inte Explorer?
Go´natt

2007-09-17 @ 00:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0