TROLL

Jag går och längtar efter att få en ny fin tvättstuga.
Jag tycker att ikeas förvaringslösningar är rena drömmen
Jag önskar mig tid och barnvakt i julklapp.
Jag ser på Tv mindre än 10 timmar om året
Jag sopar eller dammsuger mer än 10 ggr i veckan
Jag har sorterat in runt 80 barntröjor i dag.
Jag tycker om bytardagar
Jag tvättar omkring 10 tvättmaskiner i veckan

Det är en fas i livet.

Algot har tagit bort gipset. Han vingalar omkring men det kliar inte längre.
 

Tage och jag har plockat Lingon på nästan världens högsta berg. Vi gick hela vägen upp. På toppen åt vi två kex. Sen tyckte Tage att vi skulle gå ner igen. Han pratar konstant Tage. När vi gick ner för "berget" sa han:

- Mamma, man kan inte bära hela världen på sina axlar.
...han tänkte efter lite...
För då har man ju ingenting att stå på.

Man blir ju mållös!
I kväll kunde han knappt sitta stilla och äta fördigt för han skulle baka, så han har bakat små kakor i små formar och gräddat och ätit och sparat några i en liten påse till mys i morgon kväll. Han är världens fixare!



Här kommer bilder på mina och Tages stentroll som vi gjorde på Råssö. Det blir säkert vernissage på trollstigen även nästa sommar för den som vill se...


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag håller med dig han är bra GO eran Tage.Jag ska prata med Kristin om dina önskningar.Jag tror att hennes och dina önskningar går hand ihand.
Kram Bettan

2007-09-08 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0