Semesterslut


Västkusten. En veckas bad och krabbfiske. fil till lunch kolckan fyra på eftermiddagen. Vi lämnade inte ön på flera dagar. Sedan mera splittrat väder. Splittrade barn och splittrade vuxna. Algot och Tage höll på att ta kål på oss med sina "slagsmål". Tage har skrivit ett löfte till William på en toapappersbit som sitter på kylskåpet här nu där det "står" att han och Algot inte ska slåss på 7 miljarder år! Algot höll på att driva oss till vansinne nu vid kvällsmaten! Han kan provocera! Men tidigare på dagen när han var pigg var han med mormor på larsmäss och var en liten ängel-prins!
Tage och Ture har spenderat dagen hos kompisarna, Karl och Hannes. När Ture cyklat till Hannes skulle Tage ringa till Karl "Han har nog längtat jättemycket efter mig, jag måste ringa!"; sa Tage.
Jag har haft hvudvärk hela dagen!
I fredags gjorde vi en maratonkörning från Råssö till Råsbo, 50 mil. Sedan efter en festdag med Williams kusiner och övrig släkt där kom vi hem halv tre i natt.
Vi har läst EN semesterbok tillsammans jag och W. Trygghetsnarkomanernas land, Återkommer till den och funderingar...
Semesterbilder: Återkommer jag också med. I morgon jobbar jag kl 07.30. Myra ska gå sin allra första dag på dagis.

Kommentarer
Postat av: Inger

vilket vackert kort på er underbara familj.

2008-08-11 @ 08:24:51
Postat av: Elisabet Eknor

Det blev ju ett JÄTTEBRA kort tycker jag.

Jag träffade Änglaprinsen på Larsmäss med mormor.Han satt alldeles tyst o stilla o lyssnade till Hönsa-Karin i störtregnet,så nog var han en RIKTIG ÄNGLAPRINS då.

2008-08-12 @ 22:33:00
Postat av: Elisabet Eknor

ps.OM william VILL kan han få sina byxknän lagade i födelsedagspresent.ds

2008-08-12 @ 22:34:51
Postat av: eva hellström

hej, underbart kort på er alla, och mycket underhållande och intressant läsning!! allt bra med oss tre, kolla in på bloggen som min kära fru har, så får du lite uppdatering vad som händer i vårat liv..hälsa familjen och stor kram eva, ella och linda hellström erkinantti

2008-12-04 @ 00:03:45
URL: http://www.oj-en-bebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0