Överaskning!

När vi kom hem idag stod på bordet ettpepparkakshus, skål med nonstop, massor av små marsipantomtar, flera små paket till barnen, en julblomma, present till Anders, present till mig och William, fem påsar färska lussebullar!
Från Anders assistenter, Charlotte, Monika och Agneta!!!
Vad kan man säga... fantastiskt... jag blir tårögd. Vilka fina människor!

Efter dagis/skola har jag haft sex barn här fram till sju. vilket liv det är. Högljutt, intensivt och fantastiskt. Pasta med köttfärssås. William kommer inte hem. Läget är kritiskt.

Kommentarer
Postat av: kerstin mamma mormor

Det finns många sätt att bry sig om.HÄRLIGT ATT KOMMA HEM OCH HITTA ETT HELT TOMTELANDSKAP.

KRAM FRÅN MIG

2008-12-18 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0