En konferens och en nattmangling...

Jag har varit på kvalitetssäkring med Studiefrämjandet i Ånnaboda. Mycket diskussioner, mycket skratt och många koppar kaffe! Jag åkte hem över natten för att amma och så tillbaks i dag. Kom hem vid fyra. Åt mellis med barnen. Sedan ringde "jobb" sju samtal under eftermiddagen. Jag satt en timme med ett blad till oxhageskolan. Barnen har somnat. Klockan är tio och snart kommer Lena inramlandes och sedan blir det en nattmangling med utbudsblad till Salto. Sedan i morgon klockan nio börjar vi med cirkusansökningar på Studiefrämjandet och vi ska vara "klara" fram på eftermiddagen. (Måste få in de sista närvarolistorna också). Sedan ska jag handla och vara hemma till vår julgransplundring som börjar kl 16.00. I morgon kväll decka framför brasan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0