På mitt jobb

Jag tämnkte på en sak i dag att de flesta av sina vänner och släktingar vet man knappt vad de gör på sina jobb egentligen. Så, det här är vad jag gjort på mitt jobb de senaste månaderna:

Druckit kaffe
Druckit thé
Städat och omorganiserat vårt kontor.
Varit bollplank till Tobba och Mariah som jobbar på samma kontor.
Varit med och startat upp en kvalitetssäkringsarbete och lagt det på is igen.
Startat upp cirkusverksamhet i samarbete med 7 skolor i utsatta områden i Örebro.
Varit på studiebesök i Trelleborg och Köpenhamn om funktionsnedsatta och cirkus.
Startat upp cirkus med döva och hörselskadade.
Anordnat och "fixat till" utbildningar för cirkelledare.
Stöttat teatergrupper och teaterkurser.
Fungerat som bollplank gällande ekonomi och ansökningar för olika grupper.
Varit på möten om amatörteaterns utveckling i länet.
Diskuterat Sveroks utveckling i länet och lagt upp en plan för det.
Skapat en plan för distriktskurser inom kultur och åtagit mig att genomföra några.
Jobbat med massor av ansökningar...
Haft diskussioner om sommarspel och medeltidsverksamhet.
Varit på tjänstemannakonferens rörande handikappfrågor.
Startat upp ett samarbete med Fellingsbro fhs.
Spånat massor av cirkusutvecklingsidéer.
Initierat flera samarbeten med cirkus för funktionsnedsatta i Örebro
Sökt ett EFS-projekt för att skapa en cirkuslärarutbildning i Örebro.
Initierat verksamhet för funktionshindrade inom teater.
Skapat verksamhetsplan, gått igenom mycket ekonomi och varit på några årsmöten.
Berättat om Studiefrämjandet och folkbildningen.
Gjort några olika marknadföringsblad åt Lena Josefsson.
Skött Raande-Vos hemsida och ordnat med annonser och utskrifter.
Skickat och bearbetat bilder åt Raande-Vo
Rapporterat och administrerat listor ut och in till grupper.
Undervisat i franska för en förskoleklass och en sexa.

... så nu vet ni ungefär vad jag gör på mitt jobb. Vad gör du???

Kommentarer
Postat av: Ardekusin

Kul! Tack för ett bra initiativ. Tyvärr har jag ingen blogg att berätta på men ni får gärna komma hit och hälsa på i mitt hus så kan jag berätta :) Skynda er innan alla andra flyttar in.

2008-04-06 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0