Ny frilla!

Nu har jag ny frilla, kolla! Skönt! Den känns mer vuxen. som det anstår en fransktalande vit madame på terassen ;) Ny frilla passar ihop med den nya perioden i mitt liv som inleds nu. Det är lätt att se bakåt och dela upp sitt liv i olika delar men tydligare än så här har det aldrig varit att det är en ny del av mitt liv... det känns i hela kroppen och själen och tankarna. Först var jag bebis. Sen var jag barn. Sen blev jag kreativ. Sedan kom projektperioden. Efter det blev jag mamma. Vad perioden som kommer nu innebär vet jag inte ännu. Spännande!

Mamman till sin lilla Myra som klär på sig trosor; när jag var liten, på 70-talet, så skulle pojkar och flickor vara lika och då hette både trosor och kalsonger underbyxor.
Myra; När jag var liten, i förrgår, då var jag ett träd...
Vad svarar man på det?



   
   

I går åt vi lunch på stan, fika hos Sara och sedan middag hos pappa. I dag lunch hos Elin och middag hos mamma. I morgon får vi se... :) Så här vill jag ha det jämt och inte bara innan jag ska åka bort ett år!

Nu tror jag att sista listan för här och nu är gjord. Jag har köpt och packat tre paket Ballerina kladdkaka (jobbar på att gå upp ett par kilo nu eftersom  man inte blir fet på ris och sås sedan ;), lämnat bort kaninerna, packat ur 26 paket lariam ur sina kartonger, städat ur köket. Nu känns det som om det är listor för Togo som gäller.
Att göra första veckan i Togo... återkommer om den...

Ska packa klart i kväll har jag tänkt!!! Allt utom slagborren och skrivaren och så böckerna på nattduksbordet... valet på kvällen står mellan Hjärtdjur av Herta Muller och Bosättning utomlands av Kerstin Gustavsson och det är ett lätt val...

Kommentarer
Postat av: Inger

Verkligen snygg frisyr. Den klär dej.

2010-08-26 @ 06:37:14
Postat av: Kusin Camilla

Vilken snygg frilla! Man blir riktigt sugen på att klippa sig kort! :) Den kommer att passa gör bra med ditt nya coola jag i Togo!

2010-08-26 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0