Tårtan

 

  

Här är 100-års-tårtan.
Fler bilder från kalaset på Simons fotoblogg.

Jag och Simon sitter ensamma på taket mitt i  natten. Egentligen packar Simon och jag skriver projektansökan. Men vi är för trötta. Lyssnar på fotbollslåten och tänker på allt vi borde gjort. Simon borde verkligen packa för han åker hem i morgon bitti. Jag borde ha: Skrivit en uppsats om pessimismen, städat lägenheten, gjort klart projektbeskrivningen, fixat papper till visumansökan för Marie, börjat göra reklam för dansturné till hösten, gjort klart en annons och packat för utflykt klockan sex i morgon bitti. Känner mig efter. I morgon är det påsklov och vi ska till floden och träffa flodhästarna.


Kommentarer
Postat av: Pernilla Tyrfors

Hej Jenny, vilken fantastiskt fin tårta! Glad påsk!

2011-04-21 @ 21:12:38
Postat av: Kerstin

100år och få ha en sån fest,det önskar jag mig också. Gör du en tårta till mig då?

2011-04-22 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0