hemlängtan

I morse var det jobbigt för nio-åringen. Hemlängtan kombinerat med tidig måndagsmorgon då man måste till sin jobbiga Togoskola utan riktiga kompisar. Oj vad ledsen han var. Så följden av det blev att vi nu ikväll har kollat på flygbiljetter hem. Det behövdes. Barnen har slutprov den 20 juni. Sedan är det fest och resultaten förkunnas 10 juli. Ture kollar flyg hem den 21 juni. Han tycker att skolan kan skicka hem resultaten. Detta är första gången hemresa har varit så tydlig. Det känns konstigt. Vi håller ju på och bygger upp något här och är inte färdiga…

    

”Du blir aldrig färdig, och det är som det skall.”  T. Tranströmer


Denna ruta kom upp när jag sökte efter hemresa paris-stockholm
Spara 35m!
17556 kr i tillägg
Ska jag slå till?


Kommentarer
Postat av: evy

Vi bygger ju hela livet. Vissa dagar vet vi vad vi bygger på och hur det ska gå till. Andra dagar har vi inte en aning om vad livet egentligen är och vart vi är på väg. Skumt!

Tror att jag ska gå in i klassrummet och vara med på föräldramötet en stund. Få se om jag hittar någon mening där.

Kram till er, en extra till Ture den här gången!

Evy

2011-01-25 @ 18:03:09
Postat av: tage

Evy, Jag vill också ha en extra kram.

2011-01-25 @ 23:11:12
Postat av: Lotta

Sötaste Myran!!! Alla bilder är fantastiska men den var,,extraordinär. Minns när jag fick min första "negerdocka" - i födelsedagspresent som sexåring - jag tror nog det var min "största" gåva i barndomen!

Kan tro att myra är glad för sin!

2011-01-26 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0