En rosa cykel med texten velamos

LÖRDAG
(Jag har ännu inte ätit något lördagsgodis)


Dåtid:
Jag och Tage har haft Carl-Axel som prao i brödfabriken.
Myra har sovit över hos Toril.
Jag somnade i soffan efter brödbaket.
Simon har gått till Stjärnfors.
Ture har (nästan) brutit smalbenet på Hannes studsmatta.
Jag har joggat runt Hammarby och träffat Micke som tipsade om en genväg.
Det är sol fast det borde vara regn enligt den norska vädertjänsten!
William har spikat upp lister på Borns friskola och fått massa restaurangkuponger av familjen Belenos.
Jag har bäddat sängen till Maria, Edvin och Elom som kommer i kväll.
Jag har kastat komposten och hängt tvätt på vindan som vi köpt begagnad av en gubbe i Lindesberg.
Algot har lärt sig cykla.



Framtid:
Simon kommer bjuda på pizza ikväll och vi kommer att sitta vid stranden i kvällsljuset med goda vänner och äta pizza, dricka vin. Alla goda vänner välkomna och kvällsdopp är ett obligatorium.


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag hade också velat vara med och sitta under ett täcke på stranden och äta pizza, Låter helt underbart tycker jag speciellt då ni ju har en så fin strand och det ser ut att vara mycket trtevligt folk där. Kul att Algot lärt sig cykla. Kram till alla

2011-07-25 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0