Nu ska vi se

Nu ska vi se
Hur beroende jag är av min Iphone. IT-Tero har skickat iväg den på reparation i dag. På obesämd framtid.
Sitter med en halv pripps blå vid köksbänken. Egentligen dricker jag inte öl. Men till pizza, lammgryta, släkt och fredagskväll passade inte rödvin.

Nu ska vi se
Hur svårt det är att starta en chokladfabrik. Första omgången gick ju bra. Det är väl nu det svåra börjar. Idag har jag tempererat och hällt up den andra omgången. Är den må hända dubbelt så bra som den första? Eftersom jag bara har två chokladformar i chokladfabriken ännu så blir det verkligen väldigt mycket choklad över i varje omgång. Men man måste väl smaka mycket choklad för att bli en riktig chokladkännare...

Nu ska vi se
Alla tjugoen Bondfilmerna som Ture fått i present. Tyvärr hinner vi inte med det i kväll eftersom vi måste röja, tvätta och sova lite också. Men den som spar han har (fast inte så roligt!;))

Nu ska vi se
Om Stockholm håller måttet. Algot tycker att det är bäst att proviantera och ta med sig chips eftersom man inte vet om de har det där borta i periferin.

Nu ska vi se
Om jag skäms ihjäl när jag ska sitta bredvid Ture i Globen som skriker och hejar på Ranelid. Kanske gör jag det.






Kommentarer
Postat av: Sandra

:D Vi ska hålla utkik efter i publiken!

2012-03-10 @ 13:43:49
URL: http://sweetsouldeparted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0