Oövervinnelig

Jag är oövervinnelig.

Dans, choklad, teater, sol, en liten halvsjuk flicka i mitt knä, joggingtur och järnskrot. Jag har lett mot människor och fått leenden och förståelse tillbaks.

Spelar bra låtar med Ture och Tage. Kokar gryta på alla goda grönsaker i världen och äter ost. Skojar. Leker med Julien och Maurice och hjälper dem att värma mat i micron. Vi äter päron. De provsmakar chokladen och säger att je suis fort mais att den behöver mycket mer socker. William och jag skålar i champagne och äter choklad. Marabou och Bröstorp- Togo.
 
Ture ligger i soffan. Han säger att han älskar Cornelis. Jag sätter den på repeat.

Jag är oövervinnelig. De är så sköra dessa stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0