Hela veckans jobb

Det är hela veckans jobb som gör att fredagen är så skön!
Det är att barnen är på skolan hela dagen som gör det så mysigt när de kommer hem.
Det är att jag åt chokladmuffins och morötter till lunch igår och banan till lunch idag som gör att det ska bli så härligt att äta riktig mat hos min syster idag.
Det är att datorn inte fungerat bra på tre veckor som gör att det är så skönt att ha kopplat upp en ny.
Det är att duschen är så vansinnigt skitig som gör att det kommer bli så härligt att duscha ikväll när jag skrubbat den.
Det är att vi har haft skåprensning i ett halvår som gör det så vansinnigt härligt med grönsaker, popcorn, ost och frukt i obegränsade mängder.
Det är en "skitvädersvinter" som gör fem minuter av solstrålar SÅ fantastiskt.
Det är vardagen som gör helgen. Glöm inte bort det.
 
Ja ni har fattat poängen...
 
Och jag rekomenderar inte att äta nästan ett kilo råa morötter på en dag. Man får ont i magen.
 
 
 

 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0